Σάββατο 16 Ιουλίου 2011

Arch Beer House μεγαλώνει μικρά παιδιά!!!


Η πρώτη εμπειρία που είχα με την Arch ήταν γύρω στα 12 μου (όχι δεν πήγα για μπύρα).  Παίζοντας μπάλα έξω από το μαγαζί, κατά λάθος έσπασα ένα από τα τζάμια.  Φυσικά δεν μπήκα να την πάρω…

Πρώτη φορά που πέρασα την πόρτα της Arch ήταν στα 17 μου.  Αυτό ήταν … με το millennium γεννήθηκε ένας μεγάλος  έρωτας.  Στα 21 μου μπήκα πρώτη φορά πίσω από την μπάρα της Arch

Εκεί μέσα έκανα πολλά και καλά φιλαράκια (Σάκης, Μαριέττα, Αντώνης, Βαγγέλης, Ηλίας, δε θα πω άλλα ονόματα γιατί σίγουρα θα ξεχάσω πάρα πολλούς…).  Εκεί μέσα πήρα το πτυχίο μου.  Εκεί μέσα τελείωσα (και έκανα) το φανταρικό μου.  Εκεί μέσα γνώρισα την γυναίκα μου (Αναστασία).  Εκεί μέσα έκανα συγγενείς (Χριστίνα ή αλλιώς νονά).  Εκεί μέσα γεννήθηκε η μπέμπα μου.

Και ακόμα μεγαλώνουμε…

Arch Beer House μεγαλώνει μικρά παιδιά!!!


Συντάκτης άρθρου: Μάριος Τσιριγώτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου