Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

Νεοσύλλεκτη!!!



Πριν από 5 περίπου χρόνια μπήκα και εγώ ενεργά στην ομάδα της Arch.  Το μαγαζί δε το γνώριζα, με πήγε μια φίλη μου με την παρακίνηση ότι έπαιζε rock μουσική, μιας και με είχαν πεθάνει στα σκυλάδικα όποτε βγαίναμε αλλά πάντα ακολουθώντας την παρέα έκανα υπομονή βασανίζοντας τα αυτιά μου.  Φυσικά και το ερωτεύτηκα με την πρώτη ματιά και μιλώντας τότε με κάποια κυρία Μαριέττα, μπήκα στην παρέα της Arch. 

Την πρώτη μέρα στην δουλειά, μιας και ήμουν ντροπαλό κορίτσι, περίμενα μισή ώρα πιο νωρίς έξω από την μπυραρία μέχρι να ανοίξει, περιμένοντας να δω αφεντικά και προσωπικό να τρέχουν για να ανοίξει το μαγαζί.  Εκεί που κάθομαι και ατενίζω σκάει μύτη ένα ψηλόλιγνο αγόρι, με ελαφρώς τικ (έτριβε το σκουλαρίκι στο αυτί του) και μου λέει: "είσαι η καινούρια σερβιτόρα?", "ναι" λέω εγώ διστακτικά, "οκ, ακολούθα με"...αυτό ήταν!!


Ατέλειωτα ξενύχτια με σφηνάκια Jack, υποβρύχια, καλοκαιρινά μπάνια, μπαλόνια με ήλιο, ξενύχτια σε σκυλάδικα, τούμπες (θυμάσαι Μάριε?), μεθύσια, ιστορίες που γέμισαν την ζωή μου.  Μία γεμάτη ζωή με γέλιο και ξεφάντωμα μέχρι τελικής πτώσης.

Άν υπάρχει ένας λόγος που αγαπώ αυτό το μαγαζί, και πιστέψτε με υπάρχουν άλλοι τόσοι, είναι επειδή με μεγάλωσε δίπλα σε ανθρώπους που αγάπησα πραγματικά και αγαπώ ακόμα!!


Συντάκτρια άρθρου: Christina Corleone

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου