Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Arch-Beer-Love‏!!



Πριν από 2 χρόνια ένας φίλος, μου έστειλε σε mail ένα site για ...διαδυκτιακές γνωριμίες! Πίστευε οτι θα ήταν ένας καλός τρόπος να περάσω την ώρα μου μέσα στο σπίτι και να ξεχαστώ λίγο από τον τελευταίο μου χωρισμό. Παραδόξως ...είχε δίκιο!

Την πρώτη φορά που το επισκεύθηκα γνώρισα ένα παιδί. Ταιριάξαμε αμέσως και δεν αργήσαμε να ανταλλάξουμε fb kai e-mail. Μιλάγαμε με τις ώρες και οι ώρες έγιναν μέρες και η επιθυμία να τα πούμε από κοντά όλο και μεγάλωνε. Δεν είχαμε κανένα κοινό γνωστό καi ουσιαστικά δεν ήξερα τίποτα γι'αυτόν πάρα μόνο από τις πληροφορίες που μου έδινε το facebook. Αν ήταν να βρεθούμε θα έπρεπε να γινόταν σίγουρα κάπου πολυσύχναστα και σε περιοχή που γνωρίζω καλά και έχω γνωστούς. Εκείνος από Αιγάλαιω κι εγώ από Περιστέρι όμως είχαμε και οι δύο ένα κοινό. Συχνάζαμε στην Arch!!! Αυτό θα ήταν το ιδανικό μέρος για πρώτο ραντεβού. Έτσι κι έγινε! 


Ραντεβουδάκι στην Arch, γνωριμία με μπυρίτσα και στο τέλος καταγράψαμε και το γεγονός στο βιβλίο που βρίσκεται στην είσοδο! Ήταν μια αξέχαστη βραδιά... πρώτον γιατί περάσαμε τέλεια... και δεύτερον γιατί γνώρισα τον άνθρωπο που άλλαξε τη ζωή μου και είναι μαζί μου μέχρι και σήμερα!!! Η Arch θα είναι πάντα για μας ένα ιδιαίτερο μέρος!


Συντάκτης άρθρου: Βιβή 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου